Saturday, April 2, 2011

today MEAN hari ini

Awal pagi dah bangun dah hurm awal ke jam pukul 7.15am HADOI aku lambat sudah..... xtvt setat kul 8pg hurm.. dengan pantas aku masuk BILIK kat bilikair....


SITUASI DALAM BILIK AIR : 


Aku basuh muka dengan selebetnye wajah bangun tido dengan muka bergarit disebabkan bantal berkedut ahak..   take berus gigi gosok dengan gelojoh HADOI berdarah pulok gusi den.. ayo tak tau ayotak tau mcm mane nak buat nie..."bukan hari2 ke gusi aku berdarah huhu , terlupo pulok(style STACY)" terus keluar bilik air..


SITUASI KeLUAR BILIK AIR : 


Mesti terdetik terpikir tersangka terandai , cepat nye mandi kan huhuh , ha ah aku memang cepat mandai tak suke lama2 dlm bilik air heheh {tu namanya tak mandi tak paham ke ahop}.. dengan pantas capai bedak wangi siap semua pakaian OUTDOOR , aku terus capai minyak wangi pulaa haa kan mcm mandi kan perkena minyak rambut atas meja (sapa punya entah) capai sikat terus tersiap rapi aku pada waktu itu jam menunjukan 7.50 huhu.. siap sudah. aku pun terus menuju ke teman yg nak di tuju di tujukan kepada semua pembaco..... 


SITUASI DI TEMPAT NAK DITUJU :


memakan masa 10                      saat je bermakna bilik sebelah je huhu... pungah peralatan untuk flyfox... masuk dalam keta itam mati huhu.. dibantu oleh HAJI adk Machah.. terus ke tempat yang dituju,,,, JOM JOM JOMatunko....tutt tutt tutt tutt ... ado panggilan poluk eh.. "aku bawak phone buat ape kang masuk kat air sajo jo tak dpt hubung teet teet"... oooo CKG TIB KOL "bib eh salah.. BEB minum sarap beb , den jawap HOKEE" dan makan dan makan terus dengan pantas aku gerak ke tapak flyfox.. aku rasa rajin pulak nak flyfox bebudak ari niee... bila semua dah siap tepat.tepat jam 8.00pg bebudak dah siap.....


SITUASI DI FLYFOX : 


sedang asyik menunggu bebudak ,,, aku dpt idea pulok nak borak dengan mereka dan aku pun cakap ... "IF I SAY HELLO ALL OFF U MUST REPLY HAI OK, AND THEN IF I SAY HAND UP , U ALL CLAP YOUR HAND AND SAY SHUUUUT,, SIILENT OK !!! " bila aku pikir balik aku nie tak lah bongok sangat dalam bahasa ingeris nie tapi tu pun cakap sambil memikir nak sebut perkataan apa haha.. and after that....... "INSTRUKTOR WHAT HAPPEN ACCULY , I DONT HAVE IDEA WHAT KE HAPPEN NYE" rupa2nya cikgu sekolah yang aku dgn member nak buat outdoor pagi tadi cancel kan semua xtvt , alasanye malam tadi hujan takut bebudak mengalami kecederaan MOTIFFFFFFF.. ala takut balik lambat kan senang jawapan nye hurm... ape lah susah sangat ... aku dan kawan-kawan rasa rasA raSA rASA RASA..... RASA NAK MELOMPAT KEGEMBIRAN DISEBABKAN KAMI SEMUA KEPENATAN KELETIHAN MATA TAK CUKUP TIDO PENAT........ jadinya kami sambung semula tido keinginan selepas pemberitahuan semua xtvt batal haha.... 


SITUASI SELEPAS ITU : 


memang niat nak tido tapi kan bila borak punya borak .. member kol... ajak ge rumah arol die kawin ari nie kat waha jadinya aku pun oke jee.. asalkan tak naik keta aku sebab tak ade minyak huhui....waktu jam dah menunjukan pukul 10.00pg... die cakap nak gerak cari gelang patah jam 11.30 so aku ade masa nak rehat kejap hehehe...panjang nye lagi nak taip kesah hari ini hurm.... nak sambung ke tak nak sambung ke tak .. sambung lah nanti-nanti.....


SITUASI AKHIR :


aku bosan aku bukak blog crazycrazybib aku dengar lagu tu sampai tertido... bangun tido dah tak boleh tido aku pun bukak leptop (nampak no menipu kan ke leptop awok tu tak tetutup kan on aje kan dengar lagu) hurm ape aku nak buat nie hurm.... bukak lagi crazycrazybib aku pun bukak blog aku dan aku pun taip sehingga ke saat ini jam 7.09ptg..... BYE





No comments:

Post a Comment