Thursday, April 21, 2011

dulu dulu dulu lagi dah ...

masa tu aku nampak ada bebudak agak kecik sedang song atas pentas smk air tawar ...dalam hari sedang nonton nie tetiba ada lelaki naik pentas tu bagi bunga pada bebudak yang ngah song nie... huhu pastu bunga tu di campak ke belakang pentas ahak ketawa je aku nonton heheh... tak silap aku masa tu die nyanyi lagu ziana zain rasannye.... terdetik dalam hati aku nak kenal budak nie lah heheh tapi mcm mane masa di dah tingkatan 5 dah aku baru tingkatan 1 huhu.....

tau tau bebudak tu dah bis sekolah dah... aku pun sekolah mcm biasa... bila dah bis sekolah kak yayang aku pulak tanye ko nak sambung blaja mana... aku pun jawab nak belaja seni huhu... terus die bawak aku jumpe sorang pelajar uitm shah alam dalam jurusan seni persembahan.. bila sampai jeeee eh eh eh eh eh aku mcm pernah nampak budak nie... haaaaa rupanya budak yang song masa kat pentas dulu lah ahak jumpe lagi ayo ayo .. aku jadi malu pulak... niat lama tercapai jugak .. bila kalai petama pandang tu he eh aktif bebeno budak nie boleh pulak makan kat kusi tinggi bersila aku pun mcm tu jugak wakaakh...

kat situlah aku mula kenal budak niee... mula2 die tanya aku suke karoke tak.. aku pulak memang ada bakat sikit dalam song song nie.. aku pun anguk kepala dan die ajak aku karoke kat umah abg majid... kat situlah aku nampak die ketawa besoo sebab aku nyanyi lagu tiarA tapi part lagu tinggi tu aku jadi ayam pulak suara aku ahaop... so dari situ bebudak nie ajar aku song sikit sikit sampai lah ke tahap skrg nie kiranye kalau sapa-sapa bawak aku ge karoke memang tak malu lah wakakah bangga sekejap ahop....

padahal aku skrg nie ngah sakit dada nie... hurm.... nanti sambung lagi haduhaito

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. salam..
    padan laahh abg pandai nyanyi . .

    ReplyDelete