Thursday, April 21, 2011

aku & nafas

hurm aku tido kat lantai dari jam kul 2ptg sampai 5ptg agak lama jugak tu.. bila bangun aku dapat kesan yang badan aku ada smthing yang tak berapa sedap nak aku hadapai... ya betul aku sakit DADA adoo sampai lah kesaat ini sakit nye hurm.. bila pikir2 kenapa jadi gini tak penah2 plak jadi mcm nie...

pikir punya pikir ya aku dapt tau sebab nye aku tido kat lantai sejuk dan aku pulak tak tahan sejuk so masuk lah angin kat dada yang aku pikir guano gak nak lepas kan angin nie.. tanya mat shah kena urut adolahoi... aku tak tahan kena urut tapi nak wat cam nak kena redah je supaya angin kat bada nie kuar... terpikir lah pulak sapa nak urut aku nie waktu begini nie kan kan .. hurm.... pikir dan pikir...

bila dada sakit susah nak nafas bagai ter sekat perjalanan disebabkan Trafik jem hurm... nak redah dah lampu kuning dah bersalah nak gerak salah nak berenti keta belakang laju... gitulah perumpamaan nye... now aku sesak nafas dah sikit je dapat sedut oksigen .. hurm... ado sakit pulak... hurm ...

aku terpikir lagi aku nie tak ingat diri kut tak lingkung kan diri dalam ape jua keadaan.... so aku ingat diri semula dengan bacaan AL-FATIHAH aku baik.... telah aku lakukan... hurm awk.... tapi sakit lagi ... duduk kat kusi pun sakit nak baring pun sakit nak jalan sakit nak mandu sakit juga... hurm... ingatkan kejap je sakit nye lama jugak dah berjam jam hurm...

naafas aku bermula apabila aku melangkah ke dunia realiti tapi sebelum tu aku dalam dunia air yang aku boleh hidup dalam air tapi bila dah kuar tak boleh pulak idup dalam air... huhuhu kuasa TuHAN.....

No comments:

Post a Comment