Monday, April 25, 2011

apa kesudahan nyee....

bermula nye bulan 4 aku dah mulaaktif gerak sana gerak sini punya lah gila pada sukan dan nak bersukan bersama2kawan2 plkn.. aku sanggup gerak dari kota pergi muar berkerja tanpa gaji semata-mata latihan untuk pertandingan bulan 5 nti huhu... bagus tak aku... senin selasa rabu kompom aku kat kem plkn tanpa gaji... dan bila rabu petang or kamis aku balik kota sebab aku keje ari jumaat sabtu dan ahad...

minggu petama bulan 4 ... aku stat kerja di SMK BANDAR T6 KLUANGPROGRAM STAT KUL 9pg kerja kerja kerja sampai kul 1200 terus aku gerak tiram indah village tidoo situ .... esok pagi dah bangun kul 8 dah ade kat SK KOMPLEK UDA dari kul 8 sampai kul 1200... abis kerja terus balik semula ke tiram indah village sambung program SMK AN-NUR pontian sampai hari ahad...

petang tu balik kota pagi2 isnin terus gerak balik muar semula nak latihan sukan.. seperti minggu yang lepas tu aku balik kota ari rabu petang rehat kat umah kamis aku gerak balik tiram indah .. pagi tu lepak lepak aku terus di arah ke SAVVANAH HILL TIRAM untuk program kecemerlangan pelajar-pelajar SMKA JB hurm.. pagi sabtu pulak aku ge SMK PASIR GUDANG 2 abis keje balik semula ke savanah... petang tu abis kuar makan dengan rakan2 kerja... aku balik opis kat tiram tidoo situ.. punyalah penat sampai aku terpaksa mungkir janji nak lepak dengan rakan2 kereta waja kat danga aku kkencel kan....

ok dah nak masuk cerita nye nyee nie...

malam tu aku online fb dan youtube... sambil baring kat sofa kayu... diam diam aku dah terlelap SAMPAIIIIIIIIIII ker pagi kul 6pg aku bangun mula mula bangun tak ade pape.. makin lama makin lama

ADOOOOOOOOOOOOOOOOO tulang belakang aku sakit nak gerak pun susah nak tak nak aku ken gerak jugak sebab aku ade keje kat smk bandar tenggara 2 .. aku dah lama gila tak kena sakit nie hurm... inilah akibat tido di tempat yang tak betul tapi nak wat cam mane ingt nak baring kejap je pastu tido bawah ... huhu tak tersedar sampai kepagi upnye nyee...

sampai kat smk bandar tengtara 2 aku kuar keta jee ....... adoiiiii makin sakit.... mcm mane nak bercakap nie....

aku kerah jugak ... jumpe pulak kak leha yang dulu sama berjuang dalam kerja.. hurm.. mintak kak leha ubatkan tulang aku nie diebg uat ... risau jugak die dgn adk die nie huhu.. tq kak... keje abis kul 5 ptg....

balik umah aku tak tak mampu nak gerak dah.. sampai umha kuar keta sampai lupa nak ambik kunci keta .. mane aku letak samapi skrg tak jumpe2 .. aku mintak mak aku urut.. then mak urat.. dah macam cacing kepanasan dah kena urut... abi kena urut aku melepak kat bilik je tak kuar kuar sampai ke pagi.. sebab nak rata kan badan...

bangun pagi terus tak boleh bangun ado ape nak jadi nie terpikir pulak hurmm aku kena kuat FIRDA kuat aku pun kuat jugak ke?

pagi2 mak dah berbunyi jan bangun siap2 nti ge umah mak yah pet urut .... ado urut lagi... follow je mak lebih tau... pergi urut

sampai umah mak yah pet mcm soalan ditanya huhu.. niat kat ati mcm nak balik je nak bagi alasan ape yee....tak pee nak sihat banyak mende aku tak siap lagi... kena urut... disitulah pelbagai bunyi terhasir...

erkkkkkkkkkkkkk

arkkkkkkkkkk

\huuuuuuuuuuh......

adoooooooooo

mak tolong mak...



dah siap kena urt terus ge kota beli ubat urat saraf dgn ubat buang angin..

balik umah aku baring lagi.. tapi tak boleh tidoo pulak....

dah sampai petang aku mandi air garam pesanan dari kak leha...

aku mandi terus .. lepas mandi mata aku gatal gatal aku gosok sesedap rasa... letak timun kat mata... tau tau mata aku dah bengkak dah merah menyalahadoi..... ditambah pulak dengan selesema tanpa henti hingga kesaat ini...

dapat pulak aku sakit perpakej..

BACKBONE + MATA GATAL + RESDUNG + SELESEMA = BILA NAK BAIK NIE.....

sekian

1 comment: