Thursday, April 21, 2011

huhu aku nie mudah nangis rupe nye ....

huhu pagi-pagi dah bangun bagus kan aku.. awl awl dah bangkit subuh mula pengalaman baru dalam idup aku di kejut oleh sang nyamuk yg geget kaki aku dan akhirnya aku bangun yang pelik nye lepas bangun tu terus tak kena geget tu tandanya aku dikejut tapi aku tak nampak ngamuk tu huhu...

bila bangun aku mula ber Fb dan cari kawan borak hempeh tak ado den belek2 gmbar pastu teman ajak sarapan so pergi sarap.....

balik sarap aku bukak FB aku tengok2 ade komen dari yang follow blog aku oh ramai rumah nye komen.. huhu last komen baca dari akak aku kak yaiyang... die ckp terringat pasal abah.. hurm aku jadi syahdu nak nangis.. now emosi nak nangis nie kalau ade yang gosok badan aku dari belakang nie cakap kompom aku nangis huhu ...

sekian...

1 comment:

  1. sume org akn sedey jgk ble tringat blek kngan bersme dgn org2 yg kte syg yg dh meningglkn kte...tp, ble kte tringatkn kt org 2, sedekahknlh al-fatihah....pe2 pon, be strong...life must be go on.... (^_^)

    ReplyDelete